sepio-suszarki-sufitowe-produkcja-suszarki-na-pranie-deski-do-prasowania-dozowniki-akcesoria-do-domu-lazienki
  1. pl
  2. en
  3. bg
  4. ro
  5. sl
  6. hu

Znak sprawy: ZO.2.2024.FEPW                                              

Kije, dn. 20.08.2024r

 

Zapytanie ofertowe

 

Pn „Dostawa, konfiguracja i wdrożenie oprogramowania do zarządzania produkcją wraz z dostawą 2 zestawów  komputerowych do siedziby firmy Sepio 222 Sp.zo.o. w Włoszczowicach, ul. Leśna 1”

W związku z realizacją projektu nr FEPW.01.02-IP.01-0033/23 pt. „Implementacja koncepcji przemysłu 4.0 w przedsiębiorstwie Sepio Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k” dofinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie Działania 1.2 Automatyzacja i robotyzacja w MŚP, działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na dostawę oprogramowania oraz 2 zestawów komputerowych do siedziby firmy tj Włoszczowice, ul. Leśna 1, 28-404 Kije, zgodnie z poniższą specyfikacją przedmiotu zamówienia

 

I. Zamawiający:

Sepio 222 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Włoszczowice, ul. Leśna 1, 28-404 Kije

NIP: 657-280-78-99

 

II. Tryb udzielania zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z uwzględnieniem następujących zasad i reguł:

a. zasady zachowania uczciwej konkurencji,

b. zasady równego traktowania Wykonawców,

c. zasady przejrzystości.

2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.).

3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy określone w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027

 

III. Sposób porozumiewania się:

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego z Oferentami jest: Sebastian Kwas e-mail: s.kwas@sepio.com.pl

3. Korespondencję w przedmiotowym postępowaniu należy przekazywać korzystając z danych adresowych do korespondencji, o których mowa w pkt.

4. Oferta, oświadczenia oraz korespondencja powinna być składana/prowadzona pomiędzy Stronami postępowania w języku polskim.

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia

  • Licencja dostępowa do oprogramowania typu EPR dla 3 stanowisk

Funkcjonalność oprogramowania:

Sprzedaż – skuteczne wsparcie zadań sprzedażowych i około sprzedażowych, od zarządzania cenami i promocjami, poprzez realizację transakcji, po obsługę reklamacyjną.

Zakupy – planowanie odpowiedniego poziomu zapasów i obsługa procesów związanych z dostarczeniem niezbędnych artykułów do przedsiębiorstwa.

Logistyka – organizacja wysyłek do klienta oraz rozliczanie kosztów związanych z przywozem artykułów, jak i ich dostarczeniem do odbiorców.

Produkcja – obsługa obszaru związanego z planowaniem, realizacją oraz rozliczaniem produkcji, zarówno jednostkowej, jak i seryjnej.

Serwis – kompleksowe zarządzanie zleceniami serwisowymi oraz parkiem maszynowym.

CRM – ewidencja kontaktów, zarządzanie zadaniami i wizytami handlowymi oraz pomoc w planowaniu i realizacji kampanii do klientów.

BI (Business Intelligence) – wsparcie w podejmowaniu decyzji poprzez zarządzanie obiegiem informacji z każdego obszaru firmy z wykorzystaniem intuicyjnych narzędzi raportowych.

DMS – automatyzacja powtarzalnych działań i schematów postępowania oraz zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów.

Mobilność – realizacja procesów sprzedażowych, magazynowych oraz zarządczych z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.

Księgowość – usprawnienie obowiązkowej ewidencji zdarzeń gospodarczych oraz dostarczenie kompleksowej informacji zarządczej.

HR – pełne wsparcie procesów kadrowo-płacowych bez względu na formę zatrudnienia.

Środki trwałe – skuteczne zarządzanie środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem.

Projekty – obsługa całego procesu zarządzania budżetem projektów realizowanych przez przedsiębiorstwo.

Oprogramowanie zainstalowane będzie na dodatkowych stanowiskach komputerowych przeznaczonych do zarządzania produkcją.

 

  • Licencja dostępowa do modułu oprogramowania typu EPR Produkcja dla 1 stanowiska

Funkcjonalność modułu

1. Śledzenie i kontrolę procesu produkcyjnego w czasie rzeczywistym.

2. Dokładne monitorowanie zużycia surowców i poziomów zapasów, co ułatwi planowanie zamówień i unikanie braków materiałowych.

3.Usprawnienie planowania harmonogramu produkcji, uwzględniając zmienne czynniki, takie jak dostępność surowców i wydajność maszyn.

4. Generowanie raportów i analizowanie danych z produkcji. To pomoże w identyfikowaniu obszarów wymagających optymalizacji i poprawy.

5.Przyspieszenie i optymalizacja pracy na produkcji po przez automatyczne operacje np. takie jak kompletacja.

 

  • Licencja dostępowa do modułu pomocniczego dla oprogramowania typu EPR Produkcja dla 2 stanowisk komputerowych

Funkcjonalność modułu

Moduł oprogramowania  linii produkcyjnej, który posłuży służy tylko do rejestracji produkcji przez pracownika. Pracownik po zalogowaniu będzie mógł zweryfikować co ma wykonać i po wykonaniu rejestruje ten fakt.

 

  • Wdrożenie i konfiguracja zakupionego oprogramowania
  • Dostawa 2 zestawów komputerowych o następujących elementach i minimalnych parametrach:

 

- Stacja robocza: Procesor typu Intel Core i5-12500T/8GB/256GB SSD/Integrated/WLAN + BT/Wireless Kb & Mouse/system operacyjny typu Windows 11

- Monitor: 21.5 cala IPS,HDMI,DP,2xUSB 3.0

- Klawiatura:  elastyczna silikonowa wodoodporna USB+OTG czarna

- drukarka etykiet: Rodzaj druku: termiczny i termotransferowy; Rozdzielczość: 203 DPI, Porty: USB 2.0, Internal Ethernet,

- Czytnik Bezprzewodowy, typ skanera: 1D i 2D, imager (High Density - odczyt kodów wysokiej gęstości), czarny komplet z bazą komunikacyjno-ładującą USB

- Ramię naścienne pojedyncze typu Digitus, 1xLCD + klawiatura

 

UWAGA

 

Obecnie w Sepio użytkowane jest oprogramowanie ERP w postaci systemu COMARCH ERP XL. Dostawca może zaoferować dowolne licencje oprogramowania. Musi natomiast zapewnić ich komunikację z istniejącym ERP. Działanie tych licencji nie może zaburzać działania istniejącego systemu ERP.

 

Czas dostawy przedmiotu zamówienia: 3 m-ce

Zamawiający dopuszcza płatność częściową.

 

 

Wspólny słownik zamówień:

48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48100000-9 Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

30200000-1 Urządzenia Komputerowe

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, chyba że nie wpłynie żadna oferta spełniająca oczekiwania zamawiającego

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

 

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania,

a)posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności,

Zamawiający uzna, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Oferenta oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia – niespełnienia

b) posiadają wiedzę i doświadczenie,

Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Oferenta oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia – niespełnienia.

- dla potwierdzenia spełnienia warunku Oferent przedstawi również:

* aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

c) posiadają potencjał techniczny

Zamawiający wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia – niespełnienia.

d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie także w oparciu o złożone przez Oferenta oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia – niespełnienia

e) posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia.

Zamawiający wymaga posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia – niespełnienia

 

Oferent musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, które oceniane są zero – jedynkowo (według formuły: spełnia – nie spełnia). Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało odrzuceniem Oferty. Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska, po uprzednim wezwaniu do złożenia wyjaśnień. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

 

 

f) Dodatkowe warunki udziału w postępowaniu

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

e) pozostawaniu z Oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Z postępowania wyklucza się podmioty/osoby będące członkami organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych Podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub posiadające w tych organach uprawnienia do reprezentowania, uprawnienia decyzyjne lub kontrolne, które zostały skazane prawomocnym wyrokiem z powodu dopuszczenia się jednego z następujących czynów:

a) udziału w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawartą w art. 2 decyzji ramowej Rady 2008/841/WSiSW ;

b) korupcji, zgodnie z definicją zawartą w art. 3 Konwencji w sprawie zwalczania korupcji urzędników Wspólnot Europejskich i urzędników państw członkowskich Unii Europejskiej  i art. 2 ust. 1 decyzji ramowej Rady 2003/568/WSiSW , jak również korupcji zdefiniowanej w prawie krajowym instytucji zamawiającej lub wykonawcy;

c) nadużycia finansowego w rozumieniu art. 1 Konwencji w sprawie ochrony „interesów finansowych” Wspólnot Europejskich;

d) przestępstw terrorystycznych lub przestępstw związanych z działalnością terrorystyczną, bądź podżegania do popełnienia przestępstwa, pomocnictwa, współsprawstwa lub usiłowania popełnienia przestępstwa, zgodnie z definicją zawartą w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/541 w sprawie zwalczania terroryzmu i zastępująca decyzję ramową Rady 2002/475/WSiSW oraz zmieniająca decyzję Rady 2005/671/WSiSW

e) prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu, zgodnie z definicją zawartą w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/849 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie zapobiegania wykorzystywaniu systemu finansowego do prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu, zmieniającej rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 648/2012 i uchylającej dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2005/60/WE oraz dyrektywę Komisji 2006/70/WE ;

f) pracy dzieci i innych form handlu ludźmi, zgodnie z definicją zawartą w art. 2 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/36/UE .

Ponadto z postępowania wyklucza się:

a) Oferentów, którzy są w stanie upadłości, likwidacji lub w postępowaniu restrukturyzacyjnym,

b) Oferentów, z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które Oferent ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie lub wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy,

c) Oferentów, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,

d) Oferentów, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,

e) Oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

f) Osób fizycznych, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

g) Spółek jawnych, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

h) Spółek partnerskich, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

i) Spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

j) Osób prawnych, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

k) Podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

l) Oferentów, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,

m) Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

VI. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych przypisanych do kryterium oceny oferty

Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1. oferta spełnia wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym

2. oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego miejscu i terminie,

3. Oferent przedstawił ofertę spełniającą wymagania Zamawiającego

Oferty oferentów, którzy nie spełnią ww. wymagań zostaną odrzucone

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P).

 

 

Kryterium „Cena” – 80 pkt

             C min

C= -------------------------- x 80 pkt (zaokrąglone do 2 miejsca po przecinku)

             C bad

 

gdzie:  

C min – najniższa cena netto spośród badanych ofert

C bad – cena netto oferty badanej

Termin gwarancji i rękojmi 20  pktG = (Gof /Gmax) x 15, gdzie:

Gmax – najdłuższy termin gwarancji i rękojmi liczony w pełnych miesiącach od terminu odbioru końcowego spośród wszystkich złożonych ofert

Gof – zaoferowany przez Oferenta termin gwarancji i rękojmi liczony w pełnych miesiącach od terminu odbioru końcowego

G – ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi przyznanych danej ofercie.

Kryterium oceny ofert stanowi termin gwarancji i rękojmi wskazany w ofercie wyrażony w pełnych miesiącach kalendarzowych. Termin liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy na podstawie bezusterkowego końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez Zamawiającego i Oferującego. Wskazanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w inny sposób niż ten przewidziany w zamówieniu to jest np. określenie okresu gwarancyjnego i rękojmi za pomocą dni lub lat lub w innych wielkościach niż wskazane, nie będzie brane pod uwagę. W takim przypadku Oferent otrzyma za to kryterium 0 punktów lub oferta zostanie odrzucona ze względu na niespełnienie kryterium oceny.

Zamawiający zastrzega, iż minimalny okres gwarancji i rękojmi Przedmiotu Zamówienia tj.:

- minimalny okres gwarancji i rękojmi – 24 miesiące.

Minimalny okres gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy na podstawie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez Zamawiającego i Oferującego. Zaproponowanie okresu gwarancji poniżej wskazanych limitów, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Razem 100

Punkty wyliczone będą w oparciu o wzór matematyczny:

S = C + G , gdzie poszczególne symbole oznaczają:

S – suma uzyskanych punktów,

C – punkty za cenę,

G – punkty za termin gwarancji i rękojmi przyznane danej ofercie.

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą. Ilości punktów za poszczególne kryteria po zsumowaniu będą stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie.

2. Wyniki działań matematycznych dokonywanych przy ocenie badania ofert podlegają zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. W przypadku uzyskania w ten sposób równej punktacji dla co najmniej dwóch ofert - dokonuje się ponownych wyliczeń, zaokrąglając wyniki działań matematycznych do czwartego miejsca po przecinku.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym również zaoferowanej ceny. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących planowanej do złożenia oferty oraz, z zastrzeżeniem postanowień poniższych, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający oświadcza, że dokumenty objęte tajemnicą przedsiębiorstwa złożone przez Oferentów nie będą udostępniane innym Uczestnikom postępowania, a dane osobowe zawarte w ofertach będą wykorzystywane dla potrzeb niezbędnych do procesu oceny ofert. Oferent nie może zastrzec informacji, decydujących o wyborze wykonawcy w postępowaniu.

 

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 100 punktów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Oferentem, który złożył

w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

 

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Oferenta, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

VII.Termin i miejsce składania ofert oraz sposób złożenia oferty

 

1. Ofertę należy dostarczyć:

a) Na w formie elektronicznej na adres email  s.kwas@sepio.com.pl

w terminie do dnia 28.08.2024 do godziny 13.00

 

Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Wyłonienie Wykonawcy nastąpi w terminie tygodnia od zakończenia postępowania ofertowego.  Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej zamawiającego

 

 

IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – oryginał

b) Specyfikacja, opis funkcjonalności oprogramowania

c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oryginał

d) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia   – na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do postępowania ofertowego - oryginał

d) Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiące załącznik nr 4 do postępowania ofertowego -  oryginał

e) Oświadczenie Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

g) w przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

h) Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach:

    • została złożona po wyznaczonym terminie;
    • została złożona w niewłaściwym miejscu;

ï jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

  • do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń przewidzianych w Zapytaniu ofertowym;
  • jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym;
  • jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Oferent nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
  • zaoferowana cena przez danego Wykonawcę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.

 

Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

 

 

 

X. INFORMACJE DODATKOWE z treścią klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

-administratorem Państwa danych osobowych jest

Sepio 222 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Włoszczowice, ul. Leśna 1, 28-404 Kije

NIP: 657-280-78-99,

mail biuro@sepio.com.pl  tel 41 344 99 39

- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego

w trybie zapytania ofertowego nr ZO.2.2024.FEPW w przedmiocie realizacji postępowania  ofertowego

- odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania ofertowego,

- Państwa dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane w przez okres realizacji projektu, trwałości projektu oraz okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu określony w umowie o dofinansowanie

- obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

- w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Państwa:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych,

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy

RODO.

-nie przysługuje Państwu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

RODO.

 

XI. KLAUZULA WYKLUCZENIA WYKONAWCY W ZWIĄZKU Z ART. 7 UST. 1 USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

Oferent zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą załącznika Oświadczenie Oferenta składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentu indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

 

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) Zamawiający ofertę ww. Wykonawcy odrzuci.

Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia lub go nie złożą z ofertą, zostaną odrzucone

XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

XIII. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XIV. Informację o planowanych zamówieniach dodatkowych / uzupełniających

Zamawiający nie planuje udzielania zamówień dodatkowych lub uzupełniających, chyba że nie wpłyną oferty spełniające wszystkie wymagania wobec oferenta.

 

XV. Dodatkowe postanowienia

1) Zapytanie ofertowe zostanie umieszczone na stronie internetowej zamawiającego : https://sepio.com.pl/ oraz przesłane drogą mailową do potencjalnych oferentów

2) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.

3) Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie udokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz informacją o wyniku postepowania umieszczoną na stronie internetowej: https://sepio.com.pl/

4) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

5)        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:

a) zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, w tym m.in. sytuacji nadzwyczajnych związanych ze stanem zagrożenia zdrowia i życia związanego ze stanem epidemii, lub innych okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,

b) gdy nie wpłynie żadna oferta,

c) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

d) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia – dla oceny tego warunku stosuje się analogicznie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,

e) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub w interesie Zamawiającego lub z innych przyczyn stało się bezcelowe,

f) wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu albo nie wpłynęła żadna ważna oferta,

g) Zamawiający nie otrzyma dofinansowania albo zostanie pozbawiony dofinansowania,

h) jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi.

i) Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty., zawiadamiając wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty.

k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawców stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców. W przypadku dokonywania zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne.

l) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym jego etapie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

ł) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnień wskazanych powyżej, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.

XVI. Klauzula poufności

1. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia, zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym, które nie zostały podane do wiadomości publicznej, a także wszelkie informacje prawne, organizacyjne, handlowe, technologiczne i techniczne, dotyczące Zamawiającego lub zamówienia, niepodane do wiadomości publicznej, które uczestnik postępowania uzyska w związku z uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego i nie mogą być ujawniane przez uczestników postępowania, ani przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego. Wyżej opisane informacje poufne mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania oferty i udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2. Oferent ma prawo zastrzec poufność informacji stanowiących tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy należy oznaczyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Brak zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda na ujawnienie treści oferty w całości.

XVII. Termin związania ofertą.

1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2. Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.

 

XVIII. Załączniki do zapytania ofertowego

 

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – oryginał

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego- oryginał

3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia   – na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do postępowania ofertowego - oryginał

4. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiące załącznik nr 4 do postępowania ofertowego -  oryginał

5. Oświadczenie Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do zapytania ofertowego

 

 

ROZSTRZYGNIĘCIE

 

Została wybrana oferta:

NETCOM s.c. Marek Sierak, P. Porosło, J. Gniady
Ul. Przemysłowa 4e
33-100 Tarnów
NIP 993 009 91 09
oferowana cena brutto: 
53933,04

Pozostałe oferty:
1.
OPTICOM SOLUTIONS MACIEJ KRAWCZYK

ul. Sowia 7B, 25-658 Kielce
NIP 6631750179
oferowana cena brutto: 57600,90

2.
ERP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Al. Najświętszej Maryi Panny 12B/342-200 Częstochowa
NIP 9492196389
oferowana cena brutto:  61746,00 

 

 

Termin składania ofert: do dnia 28.08.2024 do godziny 13.00

sepio-zapytanie-ofertowe
20 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe -
Pn „Dostawa, konfiguracja i wdrożenie 
oprogramowania do zarządzania produkcją 
wraz z dostawą 2 zestawów komputerowych 
do siedziby firmy Sepio 222 Sp.zo.o. 
w Włoszczowicach, ul. Leśna 1”

Opis oferty

 

Sepio 222

Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością

Włoszczowice, ul. Leśna 1,

28-404 Kije/Poland ,

Tel. +48 41 344 99 39, 

NIP 657-280-78-99

 

© 2022 Sepio 222 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością